Sunday, November 1, 2009

Jom Cyfora 2009

Cyfora (Cycle For All). Kuala Kubu Baru - Fraser Hill, Race?



Taunye dari geng2 kayuhan genting sempah.. jom la masuk race..cyfora..kkb-fraser hill..
aaa race? biar benar beb... aku tak penah masuk race ni... boleh ke aku masuk ?..
From Cyfora 011109


Eh tapi apa salahnye kalau masuk.. kalau nak dapat no. 1 tu mmg tau dah tak dapat punya.. hahaha.. kayuh pun secara hobi suka-suka... Tapi itu lah... nak juga merasa suasana race.. balik-balik tgk tour de france punya clip kat youtube jek...So set dalam mind.. nak sampai finish line jek..
From Cyfora 011109


Alhamdulillah, berjaya tamatkan race. 2jam 13minit.. lutut dah tarikk skit.. jari-jari kaki kanan dah nak cramp...nak berdiri pun tak berdaya dah... tapi mmg biasa la tuh.. Thanks jugalah kepada my Wife bagi support kaw kaw... terharu i :D .. sanggup bangun pagi buatkan english breakfast.. sebab aku cakap kalau nak makan.. kena at least 2 hours before kayuh...pastu kena lak angkut jugak pegi race venue .. sangkiu sangkiu...


From Cyfora 011109


Banyak kenangan dan pengalaman.. almaklumlah.. baru fes time masuk race... tapi memang pueh hati lah...berjumpe lagi next race...
From Cyfora 011109

3 comments:

Man CIOCC said...

Salam Syuk,
Tahniah-tahniah-tahniah!
Race saya tak berani, hati kecik.

Jom kita kayuh lagi sampai ke puncak pulak. Baru tercabut kepala lutut! http://manciocc.blogspot.com/2009/01/250109-kkb-bukit-frazer-to-hellwell.html
Syuk dijemput ride ngan clan saya.
Callinglah 019-385 1723.
kami tak laju tetapi kadang-kadang cepat je! Ha ha.

Saya tak makan orang!

Hanisham Ab Halim said...

Salam bro,
Apa cite? Aku balik gelanggi sabtu lepas. Jenguk2 bapak aku.

shuk~ dan eton said...

@Brother Man, Thanks bro..

@Fendi.. this week ada kenduri doa selamat..kalau takde aral week after that aku nak balik gelanggi kot..insyaAllah... jom arr...