Monday, April 20, 2009

Jom Berenang Rendam

Gi kolam renang SELAYANG dengan hati berbunga ria nak berenang rendam. Pulang dengan kuciwa... mau tau kenapa? lihat perbualan yang dirakam;

Saya : Tiket dewasa 2.
Penjual Tiket : Err.... sori.. hari ni kami ada kecemasan. Kolam terpaksa ditutup
Saya : Uik.. apa yang cemas sangat hari ni? Tapi mcm ada orang je dalam tu
Penjual Tiket : Ada orang dah lepaskan najis dalam kolam.. kami tgh bersihkan.. tu semua nak keluar dah tu....tapi kalau nak masuk, kami izin kan.. heheh
Saya : Uish... tanak la.. insaf...


Berapa lama laa baru boleh hilang TRAUMA ni...haisyyoooo

3 comments:

kem said...

ahahaha!
gila tragis dowh..
adei~

shuk~ dan eton said...

boleh tahan laa tahap tragis... mcm mana laa dia boleh melepas kat situ.. musykil

BuNa BaNaNa said...

hahahaha... ok pe! :D ajak dtg precint 6, ko tak nak.... tu lah balasannya.....huhuhu